dinsdag 5 november 2013

Novemberweer

Wachtruimte

Hoewel ik binnenshuis nog genoeg te doen heb, moest ik er in de loop van de middag toch op uit om bloed te laten prikken. Ook weer leuk om met mijn rode SENZ-Umbrella tegen de wind in te fietsen.


De wachtruimte van de Osse Bloedprikkerij was geheel verlaten. Pas toen ik een foto maakte van een bevroren beeldscherm met prikoproepen, werd ik vanuit de achtergrond aangesproken door een goede bekende, waarvan ook de stem me zeer vertrouwd voorkwam, maar zonder dat ik de link kon leggen met de juiste natuurlijke omgeving: Cisca. Kort na de opnamen voor de film 'De Bende van Oss' heeft ze haar lieve man Rien verloren, die ook figurant was.

Cisca wacht tijdens de theepauze van de polikliniek


Rien (l.) met zoon René, onze EdelFigurant!

Bloedprikken

De loketten en cabines werden ineens weer bevolkt en ik zag mijn nummer bovenaan op de lijst.




Mijn aerodynamische SENZ-Umbrella

Bijna thuis heb ik vriend Dorus mijn camera (met verkeerd ingestelde resolute) in de handen gedrukt, in de hoop dat hij de regen wilde trotseren om mijn thuiskomst te fotograferen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten