dinsdag 17 december 2013

Naar de Galliërsweg in Oss

Fietstassen vullen

Op de poli is me gisteren een proefvoorraad katheters toegestopt. Vandaag kan ik een grotere voorraad ophalen bij Hoogland Medical aan de Galliërsweg in Oss, en dat is een hele lange straat die dicht bij de spoorlijn begint en ver naar het zuiden loopt. Gelukkig moet ik naar het noordelijk gedeelte, dat is het dichtst bij. Onderweg stop ik nog even bij de BoerenBond om gist voor mijn brood te kopen.

De BoerenBondWinkel aan de Parallelweg in Oss.

Medica Europe aan de Galliërsweg in Oss.

Ik zag al meteen een firma Medica Europe, en in mijn verstrooidheid dacht ik dat ik er al was, maar toen ik mijn fiets op de foto zette zag ik dat het huisnummer niet klopte, en ben ik doorgefietst naar het begin van de lange Galliërsweg, waar ik inderdaad Hoogland Medical aantrof.

Hoogland Medical aan het begin van de Galliërsweg in Oss.

Pakket ingeladen bij Hoogland Medical.

Met met mijn broodgist en waxinelichtjes van de BB in de ene, en de grote doos van Hoogland in de andere fietstas, ben ik terwijl het al donker werd, huiswaarts gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten