woensdag 23 oktober 2013

Thuis Tolosa Tupida

Omdat ik voor deze dag geen plannen had buitenhuis heb ik mijn katoenen baret opgezet, die is lekker licht en luchtig, omdat die van 'algodón' is. Tekst op het ingenaaide label: Tolosa Tupida, Hijos de Pedro Espinosa, Industria Argentina. In het midden zit er een typisch uitsteekseltje aan, in dit geval gevlochten en groter dan bij wollen baretten.



Tegen de middag heb ik brood gebakken, Pieters RozijnenMoppen of PRM's, mijn huidige standaardbrood. Meelsamenstelling meestal twee derden volkorenmeel van de molen Desiré in Megen en de rest waldkorn, fijn volkoren of gewone tarwebloem.


2 opmerkingen:

  1. Wo bekomme ich bitte diese große Baske? Bin seit Jahren auf der Suche.
    Bitte Antwort unter sirigel@web.de

    Danke - Sven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. With South Pacific Berets off course!
      Look first on http://beretandboina.blogspot.nl/2014/01/the-self-unwrapping-of-masterpiece.html
      There you will find the link to 'The largest collection of berets anywhere on the planet!'

      Verwijderen