vrijdag 3 januari 2014

Bordeauxrode aapjes

Proosten

Miny heeft haar verjaardag niet gevierd, maar ze heeft wel getrakteerd op een 'eenvoudige doch voedzame maaltijd', en dan weten de oplettende lezertjes al genoeg! (Als je begrijpt, wat ik bedoel.)


Tevens heeft ze daarbij haar digitale onderscheiding opgePhotoShopt gekregen! Kijk maar eens op Miny en de Gouden Asperge.

Schoenen en tassen

Op haar verjaardag wilde Miny de stad ingaan om zichzelf te trakteren op een paar comfortabele schoenen, en tevens rondneuzen voor een bordeauxrode schoudertas. Voor ze vertrok herinnerde ze mij eraan dat ik afgelopen najaar spontaan had aangeboden de aankoop van een bordeauxrode schoudertas te sponsoren vanwege de kleur, toen ze daar in een winkel verlekkerd naar keek. Het ging om een bordeauxrode schoudertas van Kipling, waaraan een schattig aapje hing. De site van Kipling was zo gevonden en naast een bordeauxrode schoudertas vond ik tevens een passende beurs. Daarna zag ik in mijn 'sacré couleur' ook nog de ideale collegerugzak met ruimte voor mijn MacBook, mijn grote wijnlogboek en nog veel meer. Met oud en nieuw voor de deur, kon het wel even duren voor de bestelling zou arriveren.

Tassen en aapjes

Vandaag zijn de bestelde Kipling-tassen, compleet met de aapjes, aangekomen!

Schoudertas, beurs en schoenen!

Aapjes LUZ en NORA

De goedgevulde rugzak

Aapje JOSE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten